Add a splash of colour and ride in high-speed pride on iconic ICE services; from the 10-year anniversary of DB’s pride initiative, to the many parades and celebrations throughout Germany. Embrace love and diversity with Train Sim World 3: ICE 3 Railbow!
From the high-speed trainset that started it all, to state-of-the-art high-speed multiple units, the face of German’s ICE network has been long-standing and iconic since the mid-1980s, but that face hasn’t always worn the standard white and red accents of the Deutsche Bahn. Many an ICE have carried special liveries throughout the years, but perhaps none are as striking and landmark as the Railbow ICE 3.