Sæt lidt kulør på, og oplev højhastighedsrejser på Deutsche Bahns legendariske ICE-ruter; fra 10-årsdagen for DB's stolte initiativ til de mange parader og festligheder i hele Tyskland. Oplev kærlighed og mangfoldighed med Train Sim World 3: DB BR 403 ICE 3 Railbow!
I de senere år har en tiltagende og fantastisk tradition spredt sig på tværs af Europas jernbanenet: "trainbow". LGBTQIA+-jernbanefans, der støtter pride, anerkendelse og inklusion, får mulighed for at blive repræsenteret af deres foretrukne jernbaneoperatører. I 2021 deltog Deutsche Bahn i fejringen af ​​kærlighed og fremskridt ved at vise regnbueflaget som én lang stribe langs hele ICE 3 403 022/504, hvilket markerede 10-årsdagen for Railbow, Pride-initiativet lanceret af DB-medarbejdere.