Tambahkan sentuhan warna dan rasai kebanggaan berkelajuan tinggi dengan perkhidmatan ikonik ICE; daripada ulang tahun ke-10 inisiatif kebanggaan DB hinggalah ke pelbagai perarakan dan sambutan di seluruh Jerman. Raikan kasih sayang dan kepelbagaian dengan Train Sim World 3: ICE 3 Railbow!
Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, satu tradisi yang semakin berkembang dan penuh warna telah merebak di rangkaian kereta api seluruh Eropah; iaitu “trainbow”. Menyokong pride, penerimaan dan keterangkuman, peminat kereta api LGBTQIA+ kini diwakili oleh pengendali kereta api kegemaran mereka. Pada tahun 2021, Deutsche Bahn turut meraikan kasih sayang dan kemajuan dengan menambahkan jalur bendera pride di sepanjang badan ICE 3 403 022/504, bersempena ulang tahun ke-10 Railbow, inisiatif kebanggaan yang dikendalikan oleh kakitangan DB.