Pędź z zawrotną prędkością i dumnie prezentuj wszystkim tęczowe barwy, realizując kultowe połączenia przewoźnika Deutsche Bahn – na przykład przejazdy z okazji 10-lecia inicjatywy DB na rzecz równości oraz wielu parad i imprez w całych Niemczech. Train Sim World 3: ICE 3 Railbow stanowi hołd dla miłości i różnorodności!
Od ekspresowych składów po najnowocześniejsze, szybkie zespoły trakcyjne – niemiecka sieć połączeń ICE już od połowy lat 80. XX wieku cieszy się statusem legendy. Kursujące na niej pociągi nie zawsze zdobiły jednak standardowe dla Deutsche Bahn detale w kolorach białym i czerwonym. Przez lata lokomotywy ICE mieniły się wieloma wyjątkowymi barwami, ale żadna bodaj nie była tak uderzająca i charakterystyczna jak ICE 3 Railbow.