Diesel Legends of the Great Western offers a new perspective through the train cabs of yesteryear. An age before HSTs and Turbos; Westerns & heritage slammers reigned supreme and you can take control of these long-gone services in Train Sim World!
Diesel Legends is fully compatible with the Great Western Express Remaster, and has received updates such as lights and material improvements, remixed sounds, including a new horn for the Class 101, guard mode functionality, optional passenger announcements and more!
Owners of Northern Trans-Pennine can use the mighty Class 45 and 47s on express services. Additionally, owners of Tees Valley Line and the Class 31 will be able to get a taste for semi-fast services, running between the stoppers on the slows with shorter rakes of coaches.