Dispolok musi spełnić swoje dostawcze obowiązki – wejdź na pokład eleganckiego EuroSprintera z klasycznymi, żółtymi akcentami, szybkiego nocnego pociągu towarowego Dispolok BR 182 w Train Sim World: 3!