Dispolok görevleri seni bekliyor. Train Sim World 3: Dispolok BR 182 ile gece hizmetine hazır ve ikonik sarı detaylarla bezenmiş, şık ve zarif hızlı yük treni EuroSprinter'ın sürücü koltuğuna geç!