Mærk suset fra britiske intercity-højhastighedsrejser i Train Sim World 4! Eksprestog venter på den ikoniske East Coast Main Line, så skynd dig mellem Peterborough og Doncaster og gennem det engelske landskab i den strømlinede og smarte LNER Azuma.