Vend tilbage til kyststrækningen, og nyd udsigten over Sussex-kysten, som du aldrig har set den før i Train Sim World - den populære East Coastway-rute er blevet genopfrisket!
East Coastway-ruten åbnede i etaper, startende så tidligt som 1846, som en del af det voksende netværk, der udsprang fra Brighton - Storbritanniens første kystby med jernbane. Efter at have nået Eastbourne 3 år senere, efterfulgt af Seaford-forgreningen i 1864, har linjens formål været enkelt og konsekvent i over 160 år - den massive bevægelse af mennesker (og gods) til og fra vigtige kystlokationer.
I Train Sim World 6 kan du blive lokomotivfører på de forskellige opgaver langs East Coastway. Udforsk netværket ombord på en række forskellige ruter, og besøg tre vigtige kystbyer; Brighton, Eastbourne & Seaford. Nyt i East Coastway Remastered: oplev ruten i et nyt lys med volumetriske skyer og forbedrede detaljer overalt, herunder den nedlagte Newhaven Marine-perron, nye landskabsmaterialer med løv, opdateret sporballast og forbedret skyggegengivelse på skinnerne, og et tilgængeligt Lovers Walk Depot i Brighton.
Stig ombord på den populære Southern BR Class 377/4 til en række semi-hurtige og stoppende pendulkørsler langs East Coastway; nu med Guard Mode, affjedring, meddelelser og meget mere! Alternativt kan du køre til Newhaven i EWS BR Class 66 til tung ballastlæsning; Class 66 er også blevet opdateret til nyere standarder. Få mere Southern Coastway-action med Class 313 og Class 171 (begge tilgængelig separat), som tilbyder yderligere køreplaner.