Kembali ke tepi pantai dan nikmati pemandangan Pantai Sussex seperti yang belum pernah anda lihat sebelum ini dalam Train Sim World - laluan East Coastway kegemaran peminat telah dipertingkat!
Laluan East Coastway dibuka secara berperingkat, bermula seawal 1846, sebagai sebahagian daripada rangkaian yang berkembang dari Brighton - bandar tepi laut pertama Britain yang dihubungkan dengan kereta api. Mencapai Eastbourne 3 tahun kemudian, diikuti dengan cabang Seaford pada tahun 1864, tujuan laluan itu kekal mudah dan konsisten selama lebih 160 tahun - pergerakan besar-besaran orang (dan barangan) ke dan dari lokasi pantai utama.
Naiki BR Class 377/4 Southern yang menjadi tunjang perkhidmatan untuk mengendalikan pelbagai tren ulang-alik separuh laju dan berhenti-henti di sepanjang East Coastway; kini menampilkan Mod Pengawal, suspensi, pengumuman dan banyak lagi! Sebagai alternatif, tiba di Newhaven dengan EWS BR Class 66 untuk pemuatan agregat berat, Class 66 juga telah dikemas kini kepada piawaian yang lebih baharu. Dapatkan lebih banyak aksi Southern Coastway dengan Class 313 dan Class 171 (setiap satu tersedia secara berasingan) yang menawarkan jadual waktu tambahan.