Wróć nad morze i podziwiaj niezrównane widoki na wybrzeże Sussex w Train Sim World – ulubiona przez fanów trasa East Coastway została zremasterowana!
Trasa East Coastway była otwierana etapami, począwszy już od 1846 roku, jako część rozwijającej się sieci wychodzącej z Brighton – pierwszego w Wielkiej Brytanii nadmorskiego miasta obsługiwanego przez kolej. Przeznaczenie linii, która docierała do Eastbourne 3 lata później, a następnie w 1864 r. do Seaford, było proste prosty i spójne przez ponad 160 lat – masowy ruch ludzi (i towarów) do i z kluczowych lokalizacji na wybrzeżu.
W Train Sim World 6 możesz zostać maszynistą, wykonując obowiązki związane z ruchem mieszanym na East Coastway. Poznaj sieć, obsługując różne połączenia, i odwiedź trzy kluczowe nadmorskie miasta: Brighton, Eastbourne i Seaford. Nowość w East Coastway Remastered: ciesz się trasą w nowym świetle dzięki wolumetrycznemu niebu i ulepszonym szczegółom, w tym wycofanej z użytku platformie Newhaven Marine, nowym materiałom roślinności, zaktualizowanemu tłuczeniowi torowemu i cieniom szyn oraz dostępnej zajezdni Lovers Walk w Brighton.
Wsiądź na pokład klasycznego Southern BR Class 377/4, aby obsługiwać różne połączenia półpospieszne i wahadłowe na całej długości East Coastway; teraz z trybem konduktora, zawieszeniem, ogłoszeniami i nie tylko! Możesz też obrać kurs do Newhaven w EWS BR Class 66 do załadunku ciężkiego kruszywa. Class 66 również został zaktualizowany do nowszych standardów. Doświadcz więcej akcji na południowym wybrzeżu dzięki pociągom Class 313 i Class 171 (każdy dostępny osobno) oferującym dodatkowe rozkłady jazdy.