Et retrolokomotiv i malet Western Green kan nu opleves i Train Sim World 5. 47484 var en sjældenhed i British Rails storhedstid takket være dets udsmykkede møbler og karakteristiske klassiske design. På trods af tilbagegang og forfald genopstår denne faldne legende og får nyt liv i moderne togdrift takket være Athena Simulations.
47484 blev bygget i 1965 og var et af mere end 500 "Brush Type 4"-lokomotiver i British Rail-tjenesten. 484 blev fordelt på remisser i hele landet og tilbragte en stor del af sin levetid i BR's vestlige region og blev passende opkaldt efter den berømte jernbaneingeniør Isambard Kingdom Brunel.
I 1985, i forbindelse med 150-årsdagen for Great Western Railway, blev 47484 malet i en slående GWR-grøn farve. Med stilfulde nummerplader og dekorative striber skilte 47484 sig ud som et eksemplarisk medlem af flåden. Den blev ofte brugt til specialopgaver og fik en stor tilhængerskare blandt entusiaster.
Desværre havde den ikke en lys fremtid på grund af dens størrelse. 484'erens grønne farve blev grumset at se på, og dens refleksion forvandlede sig til rust, da den til sidst blev sat i langvarig opbevaring uden nogen garanti for, hvornår den ville vende tilbage til sin tidligere pragt.
Med Athena Simulations' Train Sim World 5: ECML Diesel Railtour Pack vender 47484 tilbage til skinnerne i en stort set fuldt restaureret tilstand. Oplev et tidligere ikon, som om det stadig var i drift i dag, ved at rejse med tog langs East Coast Main Line og videre med Free Roam. Derudover er der også Class 40 og Class 45, så der er hele tre lokomotiver på programmet!