Sebuah lokomotif retro berwarna hijau barat kini tiba dalam Train Sim World 5. 47484 dahulu sukar ditemui pada era British Rail kerana hiasannya yang unik dan livery warisan yang tersendiri. Walaupun pernah rosak dan tersadai, legenda ini kini dihidupkan semula untuk tugasan persiaran kereta api moden melalui usaha Athena Simulations.
Malangnya, kedudukan ini tidak menjamin masa depan yang cerah. Warna hijau 484 pudar menjadi kotoran, dan kilauannya bertukar menjadi karat apabila ia disimpan lama tanpa kepastian waktu ia akan kembali ke zaman kegemilangannya.
Dengan Train Sim World 5: ECML Diesel Railtour Pack oleh Athena Simulations, 47484 kembali ke landasan dalam keadaan dipulihkan secara maya. Alami ikon masa lalu seolah-olah ia masih beroperasi hari ini, memulakan persiaran kereta api di sepanjang East Coast Main Line dan seterusnya dalam mod Free Roam. Turut menampilkan Class 40 dan Class 45 untuk aksi tiga lokomotif sekali gus!