Legenda wraca do życia w Train Sim World 5 za sprawą developera Athena Simulations. Zasiądź za sterami retro lokomotywy 47484 w kolorze charakterystycznej zieleni, a także kultowych modeli Class 45 i Class 40, udając się na pełne wrażeń wycieczki na trasie East Coast Main Line.
Do Train Sim World 5 wjeżdża retro lokomotywa w kolorze charakterystycznej zieleni. 47484 to prawdziwa perełka z czasów British Rail, wyróżniająca się eleganckim wykończeniem i unikalnym historycznym malowaniem. Choć lata świetności ma za sobą, ta legendarna lokomotywa wraca do życia na współczesnych trasach turystycznych – wszystko za sprawą developera Athena Simulations.
Skonstruowana w 1965 roku lokomotywa 47484 była jedną z ponad 500 używanych w British Rail maszyn „Brush Type 4”. Przydzielony do taborów w całym kraju model 484 spędził większość swojej służby w Regionie Zachodnim BR. Ochrzczono go adekwatnie nazwiskiem słynnego inżyniera kolejowego, Isambarda Kingdoma Brunela.
W 1985 roku, z okazji 150-lecia Great Western Railway, lokomotywę 47484 odziano w charakterystyczne zielone barwy GWR. Wykończona stylowymi tabliczkami znamionowymi i paskami w stylu pinstripe, 47484 była prawdziwą gwiazdą floty. Często wykorzystywano ją do zadań specjalnych i zyskała rzeszę fanów.
Niestety ta reputacja nie zapewniła jej świetlanej przyszłości. Zielona barwa 484 zniknęła pod warstwą brudu, a jej blask zatonął w rdzy, gdy ostatecznie postanowiono ją odstawić na długie lata na boczny tor, nie dając żadnej gwarancji, że powróci do dawnej świetności.
Dzięki Train Sim World 5: ECML Diesel Railtour Pack od developera Athena Simulations, lokomotywa 47484 wraca na tory – prawie jak nowa! Poznaj dawną ikonę, jakby jeździła dzisiaj, uczestnicząc w przejazdach turystycznych po East Coast Main Line i poza nią, w trybie swobodnej jazdy. Do tego dochodzą Class 40 i Class 45 – idealny trójpak lokomotyw w akcji!