Train Sim World 5'e batı yeşiline bürünmüş retro bir lokomotif geliyor. 47484, süslü koltukları ve kendine özgü nostaljik görünümüyle British Rail günlerinde örneğine az rastlanan bir modeldi. Eski ihtişamı kalmamış olsa da, bu unutulmuş efsane Athena Simulations'ın sayesinde tekrar kullanıma geçerek modern demiryolu turu görevlerine geri dönüyor.
1965'te üretilen 47484, British Rail hizmetindeki 500'den fazla "Brush Type 4"ten biriydi. Ülke genelindeki depolara tahsis edilen 484, çalıştığı yılların çoğunda BR'nin Batı Bölgesi'nde hizmet verdi ve kendisine yaraşır şekilde ünlü demiryolu mühendisi Isambard Kingdom Brunel'in adını aldı.
1985'te Great Western Railway'in 150. yıldönümüne uygun olarak 47484'ün üzerine çarpıcı bir GWR yeşili boya uygulandı. Şık plakalar ve ince çizgili kaplamalarla donatılan 47484, filonun örnek bir üyesi olarak öne çıktı, sık sık özel görevlerde kullanıldı ve tren tutkunları arasında kendisine bir takipçi kitlesi edindi.
Maalesef itibarı, ona parlak bir gelecek getirmedi. Uzun süreli olarak depoya kaldırıldığında 484'ün yeşil rengi kirlendi, parlak detayları paslandı ve eski ihtişamına ne zaman kavuşacağına dair hiçbir söz verilmedi.
Athena Simulations'ın Train Sim World 5: ECML Diesel Railtour Pack'i ile 47484, sanal olarak restore edilmiş bir şekilde raylara geri dönüyor. Geçmişin bu ikonik trenini bugün raylardaymış gibi deneyimle: Serbest Dolaşım (Free Roam) ile East Coast Main Line boyunca ve ötesinde demiryolu turlarına çık. Ayrıca üçlü lokomotif heyecanı için Class 40 ve Class 45 de geliyor!