Sila ambil perhatian: Untuk mendapatkan pengalaman penuh, kami mengesyorkan supaya anda mendapatkan Train Sim World 4: Salzburg - Rosenheim dan/atau Dresden - Riesa yang tersedia sebagai pembelian berasingan.