TSG'den gelen Expert DB BR 145 ile yeni bir mücadeleye gir ve simülasyonun en üst seviyesine çık! Daha önce hiç görülmemiş özelliklerin tamamını kapsayan geniş bir paketle Train Sim World 6'da yük taşımacılığının ayrıntılı simülasyonuyla buluşma zamanı geldi!
1990’lar Almanya'nın demiryolları için bir değişim dönemiydi; klasik trenlerin yerini yeni nesil lokomotifler alıyordu ve rakip ideolojilere sahip üreticiler Adtranz çatısı altında birleşiyordu. Şehirlerarası trenler aslen bir ABB tasarımı olan BR 101'i kullanırken yük taşımacılığı için yeni kullanılmaya başlayan trenlerden biri, AEG prototipi olan BR 128'den türetilen BR 145'ti.
1997 ile 2000 yılları arasında toplam 103 adet BR 145 üretildi; şık dış tasarımları, önceki neslin köşeli görüntüsüyle keskin bir tezat oluşturuyordu. Bu arada kabinin içindeki modern ekranlar ve güçlü asenkron elektrik motorlarıyla Avrupa'nın kargo taşımacılığı filosunu dönüştürmeye başladılar ve ikonik TRAXX ailesinin tasarımına ilham verdiler.
Train Sim World 6'da TSG'nin Expert DB BR 145'i; makine dairesiyle birlikte tam iç simülasyon, etkileşimli sigortalar ve arıza simülasyonu ve daha fazlasıyla 101'den sevdiğin her şeyi içeriyor! BR 145'e yeni eklenen Gelişmiş Kaplin (Expert Coupling) ise seni lokomotif dışında da meşgul edecek: Lokomotif ile vagonlar arasında tırman, zinciri al ve kendin tak; fren borularını bağlamayı sakın unutma! Sıcaklık simülasyonu da dış mekanı etkiler; soğukta frenleri çözmen gerekebilir. Dış sigortalar da artık simüle edilmektedir.
BR 145, standart Deutsche Bahn kaplamasının yanı sıra Train Sim World için yeni bir yük markası olan RBH mavisini de sunuyor. Ayrıca DB BR 145'in "NV" varyantı da yolcu lokomotifi olarak sınırlı kullanımını temsil etmek üzere dahil edildi. Yepyeni T3000e konteyner düz vagonları da Zacns, Habbiins ve Sggmrss 90 gibi yaygın vagonların Expert güncellemeli sürümleriyle birlikte yer alıyor.