Train Sim World 6: Fife Circle Line & Levenmouth Rail Link
From the Scottish Capital to the Firth of Forth Lowlands, embark on passenger services over iconic cantilevers and along picturesque coastline. A modern ScotRail Turbo stars in the spotlight of Rivet Games’ Fife Circle & Levenmouth Lines in Train Sim World 5!
From the Scottish Capital to the Firth of Forth Lowlands, embark on key passenger services over iconic cantilevers and along picturesque coastline. ScotRail Turbos star in the spotlight, as this modern diesel legend populates the round-and-round rails of Rivet Games’ Fife Circle Line in Train Sim World 5 – now featuring the brand new Levenmouth Rail Link!
In 2024, ScotRail opened the brand new Levenmouth rail link, linking 2 stations to the Fife Circle network which haven’t existed since the pre-Beeching days of British Rail. Discover this newly added line and serve Scotland’s latest stations with this bonus branch line extension!