Train Sim World 6: Fife Circle Line & Levenmouth Rail Link
Tag med passagertjenester fra den skotske hovedstad til Firth of Forth Lowlands over ikoniske strækninger langs en malerisk kyst. Et moderne ScotRail Turbo er hovedaktøren i Rivet Games' Fife Circle & Levenmouth Lines i Train Sim World 5!
Tag med vigtige passagertjenester fra den skotske hovedstad til Firth of Forth Lowlands over ikoniske strækninger langs en naturskøn kyst. ScotRail Turbos er stjernerne når denne moderne diesellegende kører på Rivet Games' Fife Circle Line i Train Sim World 5 – nu med den helt nye Levenmouth Rail Link!
I 2024 åbnede ScotRail den helt nye Levenmouth-jernbaneforbindelse, der forbinder to stationer med Fife Circle-netværket, som ikke havde eksisteret siden British Rail-æraen før Beeching. Opdag den nyligt tilføjede rute og servicér Skotlands nyeste stationer med denne ekstra bonusrute.