Train Sim World 6: Fife Circle Line & Levenmouth Rail Link
Dari Ibu Kota Scotland ke Lowlands Firth of Forth, sertai perkhidmatan penumpang utama melintasi jambatan julur yang ikonik dan sepanjang pantai yang indah. ScotRail Turbo menjadi tumpuan, apabila diesel legenda moden ini mengendalikan landasan bulatan Fife Circle Line oleh Rivet Games dalam Train Sim World 5 – kini menampilkan Levenmouth Rail Link yang baharu!
Pada tahun 2024, ScotRail membuka pautan rel Levenmouth yang baharu, menghubungkan 2 stesen ke rangkaian Fife Circle yang tidak wujud sejak zaman sebelum Beeching British Rail. Terokai laluan baharu yang ditambah ini dan layani stesen terkini Scotland dengan peluasan cabang bonus ini!