Train Sim World 6: Fife Circle Line & Levenmouth Rail Link
Obsługuj ważne połączenia pasażerskie z widokiem na kultowy most wspornikowy i malownicze wybrzeże, pędząc od stolicy Szkocji aż po niziny w okolicy zatoki Firth of Forth. Nowoczesny, acz legendarny już pociąg spalinowy ScotRail Turbo jest gwiazdą okrężnej linii Fife Circle Line, którą zespół Rivet Games opracował dla Train Sim World 5 – teraz z nowym połączeniem Levenmouth Rail Link!
W 2024 roku ScotRail otworzył zupełnie nową linię kolejową Levenmouth, łącząc z siecią Fife Circle 2 stacje, które nie istniały od czasów British Rail sprzed reformy Beechinga. Odkryj tę nowo dodaną linię i obsługuj najnowsze szkockie stacje dzięki temu dodatkowemu rozszerzeniu linii!