Train Sim World 6: Fife Circle Line & Levenmouth Rail Link
İskoçya'nın başkentinden Firth of Forth ovalarına uzanan bir güzergâhta, ikonik köprüleri aşan ve muhteşem manzaralar boyunca devam eden yolcu seferlerine çık. Rivet Games'in Train Sim World 5 eklentisi Fife Circle & Levenmouth Lines'ın yıldızı, modern bir ScotRail Turbo!
İskoçya'nın başkentinden Firth of Forth ovalarına uzanan bir güzergâhta, ikonik köprüleri aşan ve muhteşem manzaralar boyunca devam eden önemli yolcu seferlerine çık. Rivet Games'in şimdi yepyeni Levenmouth Rail Link'ini içeren Train Sim World 5 eklentisi Fife Circle Line'ın yıldızı, ring hatta boy gösteren modern dizel efsane ScotRail Turbo!
2024 yılında ScotRail, British Rail'in Beeching öncesi günlerinden bu yana var olmayan 2 istasyonu Fife Circle ağına bağlayan yepyeni Levenmouth demiryolu bağlantısını açtı. Bu yeni eklenen hattı keşfet ve bu bonus bağlantı hattı uzantısı ile İskoçya'nın en yeni istasyonlarına hizmet ver!