System trakcyjny nowego tysiąclecia czeka na linii Frankenbahn. Transportuj towary i pasażerów wzdłuż brzegów Neckaru aż do przedmieść Badenii-Wirtembergii. Trasa Stuttgart – Heilbronn zaskoczy Cię jak nigdy dotąd; to retro-przygoda w Train Sim World 6.
Dzisiejsza Frankenbahn pierwotnie była zbiorem linii kolejowych w południowo-zachodnich Niemczech, a najstarszą z nich była Nordbahn, prowadząca ze Stuttgartu na północ wzdłuż Neckaru do Heilbronn. Od lat 40. XIX wieku linia ta odgrywała strategiczną rolę, a dziś obsługuje zarówno ważny ruch pasażerski, jak i różnorodne przewozy towarowe.
Wciel się w maszynistę i obsługuj ruch mieszany na trasie Frankenbahn w Train Sim World 6. Akcja dzieje się w roku 2000 – wróć do dni, gdy rozpoczynało się nowe tysiąclecie. Odkryj dawny układ i zabudowę Stuttgartu sprzed wielkiej przebudowy, ostrożnie pokonaj Enzbrücke zanim w 2006 roku zastąpiono ją nową konstrukcją i przeżyj to wszystko prowadząc zabytkowe lokomotywy.
Przejmij stery klasycznych lokomotyw, w tym całkowicie nowej DB BR 140, i podejmij się przewozu dużych ładunków z rozległej zajezdni w Kornwestheim. Obsługuj też kursy regionalne z nowymi wagonami sterującymi Wittenberger, ciągniętymi przez DB BR 111. Przewoź podróżnych po ruchliwej Stuttgart S-Bahn w DB BR 423. Transportuj wagony w BR 363 lub w ikonicznej DB BR 294 (dostępnej do kupienia osobno).