Frankenbahn ile milenyumun çekiş gücü seni bekliyor. Neckar kıyıları boyunca ve Baden-Württemberg banliyölerine doğru yük ve yolcu taşı. Train Sim World 6'daki nostaljik Stuttgart - Heilbronn hattında beklenmeyeni bekle.
Bugün Frankenbahn olarak bilinen hat ilk olarak güneybatı Almanya'da birkaç demiryolu hattı olarak inşa edilmişti. Bunların en eskisi, Stuttgart'tan yola çıkan ve Neckar boyunca kuzeye doğru ilerleyip Heilbronn'a ulaşan Nordbahn'dı. 1840'lardan beri büyük bir stratejik öneme sahip olan bu hat, günümüzde de önemli banliyö ulaşımı ve çok çeşitli yük hizmetleri için kullanılmaktadır.
Train Sim World 6'da Frankenbahn'ın karma taşıma görevlerinde makinist ol. 2000 yılında geçen bu oyunda milenyumun yeni karşılandığı günleri anımsa. Büyük ölçüde yeniden inşa edilmeden önce Stuttgart'ın klasik düzenini ve yapılarını gör, 2006'daki yenilenmesinden önce Enzbrucke'den dikkatlice geç ve tabii ki bunların hepsini o dönemdeki lokomotif gücüyle deneyimle.
Yepyeni DB BR 140 gibi klasik lokomotife binerek devasa Kornwestheim sahasından kalkan ağır kargo görevlerine çık ya da DB BR 111 lokomotifinin çektiği yeni Wittenberger Steuerwagen'in olduğu bölgesel hizmetlerde mekik doku. DB BR 423 ile yoğun Stuttgart S-Bahn hattında yolcuları hızla taşı. BR 363 veya ikonik DB BR 294 (ayrı olarak sunulur) ile vagonları taşı.