Welcome to Frankfurt! Take control of regional, commuter and inter-city express duties in Train Sim World 5.
The massive Frankfurt (Main) Hbf is regarded as one of the most important stations in Germany. All traffic in all directions; take ICE and regional trains on a sharp curve out of the city Eastward and wind through the Kinzig Valley to the highspeed interchange at Fulda.
The tilting DB ICE-T is twinned with an array of Deutsche Bahn’s finest. From the classic cab of the DB BR 114 to the modern screens of the DB BR 193 Vectron; embark on regional passenger and heavy freight in-between the ICE action.
In Train Sim World 5, become a driver or conductor aboard DB passenger services, and race along the varied rails between Frankfurt and Fulda. Enjoy an engaging mix of motive power on a constantly changing route profile – featuring both high speed and tilt-inducing turns.