Velkommen til Frankfurt! Tag kontrol over regionale ruter samt pendler- og intercity-ekspresopgaver i Train Sim World 5.
Den massive Frankfurt (Main) Hbf betragtes som en af de vigtigste stationer i Tyskland. Trafik i alle retninger; tag ICE- og regionaltog på et skarpt sving ud af byen mod øst, og sno dig gennem Kinzig-dalen til højhastighedsknudepunktet ved Fulda.
Den krængende DB ICE-T er parret med et udvalg af Deutsche Bahns fineste. Fra det klassiske førerhus i DB BR 114 til de moderne skærme i DB BR 193 Vectron; begiv dig ud i regional passagertransport og tung godstransport mellem ICE-action.
I Train Sim World 5 kan du blive lokomotivfører eller konduktør ombord på DB's passagerruter og suse langs de varierede skinner mellem Frankfurt og Fulda. Nyd en engagerende kombination af trækkraft på en konstant skiftende ruteprofil – med både høj hastighed og krængningsfremkaldende sving.