Tag på en rejse til fremtiden for Storbritanniens jernbaner med den officielle Great British Railways Class 802 til Train Sim World! Foren skinnerne fra by til kyst, når du tager kommandoen over det moderne Intercity Express-tog, der giver passagerer og entusiaster et glimt ind i fremtiden, hvor den britiske jernbane omformes efter årtiers privatisering.
BR Class 802 er en del af AT300-familien – som siden 2017 har været den vigtigste togforbindelse for langdistanceflyvninger mellem England, Wales og Skotland. Class 802 er en variant, der kan køre på køreledninger eller uafhængigt gennem sin pakke med gulvmonterede dieselmotorer.
Great British Railways er et nyt, offentligt ejet selskab, der samler spor og tog for at muliggøre mere passagerfokuseret planlægning og beslutningstagning. Lanceringen af GBR-mærket fandt sted den 9. december 2025 ved et arrangement på London Bridge, hvor mærket først blev afsløret på en spilbar Class 802 i en TSW-demo.
Nu i Train Sim World er Great British Railways Class 802 klar til alles fornøjelse! Stig ombord på en moderne enhed, og tag dine første skridt som GBR-lokomotivfører på tværs af de ikoniske East Coast Main Line og Riviera Line, hvor du udnytter både elektrisk drift og dieseldrift. Kør i et halsbrækkende tempo mellem Doncaster og Peterborough, eller tag en smuk slentretur langs Dawlish Sea Wall, mens du i begge tilfælde får et nyt farvestrejf, når Union Jacks karakteristiske røde, hvide og blå ikonografi blinker forbi.
Bemærk: For at få den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 6: Riviera Line og/eller ECML: Peterborough - Doncaster, som kan købes separat.