Wyrusz w podróż ku przyszłości brytyjskich kolei z oficjalnym pociągiem Great British Railways Class 802 – specjalnie dla Train Sim World! Połącz torami miasta i wybrzeża, przejmując stery nowoczesnego ekspresu Intercity, który pozwala pasażerom i miłośnikom kolejnictwa zobaczyć, co zaplanowano w ramach restrukturyzacji brytyjskich kolei po dekadach prywatyzacji.
Zespół trakcyjny BR Class 802 należy do rodziny AT300, która od 2017 roku stanowi podstawowy środek transportu w połączeniach dalekobieżnych między Anglią, Walią i Szkocją. Class 802 to model hybrydowy, który może korzystać z napędu elektrycznego, zasilany z przewodów trakcyjnych lub niezależnego, pochodzącego z umieszczonych pod podłogą silników spalinowych.
Great British Railways to nowa spółka publiczna, która objęła zarządem zarówno tory, jak i tabor, aby umożliwić bardziej ukierunkowane na pasażerów planowanie i podejmowanie decyzji. Marka GBR po raz pierwszy pojawiła się podczas zorganizowanej na Moście Londyńskim 9 grudnia 2025 r. imprezy, kiedy to zaprezentowano opatrzoną jej logo lokomotywę Class 802 – model grywalny w demo TSW.
Teraz wszyscy mogą się cieszyć Great British Railways Class 802 w Train Sim World! Wejdź na pokład nowoczesnej jednostki i spróbuj swoich sił w roli maszynisty GBR, poruszając się po kultowych liniach East Coast Main Line i Riviera Line. Wykorzystuj przy tym zarówno tryb elektryczny, jak i spalinowy. Pędź na złamanie karku z Doncaster do Peterborough i z powrotem, albo przejedź się niespiesznie, podziwiając widoki z nadmorskiej trasy wzdłuż Dawlish Sea Wall – ważne, by na obu liniach pokazać się w świetnym, nowym stylu z charakterystycznymi kolorami i wzorem czerwono-biało-niebieskiej flagi Union Jack.
Uwaga: aby w pełni korzystać z możliwości gry, polecamy osobny zakup dodatku Train Sim World 6: Riviera Line i/lub ECML: Peterborough –Doncaster.