Train Sim World için resmi Great British Railways Class 802 ile Britanya demiryollarının geleceğine doğru bir yolculuğa çık! Modern Intercity Express Train'in kontrolünü eline al, şehirden kıyıya rayları birleştir ve onlarca yıllık özelleştirmenin ardından yeniden şekillenen Birleşik Krallık demiryollarının yarınlarına dair yolculara ve meraklılara bir ön bakış sun.
BR Class 802, 2017 yılından bu yana İngiltere, Galler ve İskoçya arasında düzenlenen uzun mesafeli seferlerin bel kemiğini oluşturan AT300 ailesinin parçasıdır. Class 802, elektrik hatlarından ya da taban altındaki dizel motor takımıyla bağımsız biçimde çalışabilen çift modlu bir çeşittir.
Great British Railways, hatlar ve trenleri bir araya getirerek daha yolcu odaklı planlama ve karar almayı mümkün kılan, kamuya ait yeni bir şirkettir. GBR markasının lansmanı, 9 Aralık 2025'te London Bridge istasyonunda düzenlenen bir etkinlikte gerçekleşti. Marka, kamuoyuna ilk kez bir TSW demosunda oynanabilir Class 802 aracılığıyla tanıtıldı.
Train Sim World'de Great British Railways Class 802 artık herkesin keyfini çıkarması için hazır! Modern bir birime bin ve GBR sürücüsü olarak ikonik East Coast Main Line ile Riviera Line'da ilk adımlarını at; hem elektrik hem de dizel mod operasyonlarından en iyi şekilde yararlan. Doncaster ile Peterborough arasında baş döndüren bir hızda ilerle ya da Dawlish Sea Wall boyunca manzaralı bir yolculuğun tadını çıkar; her iki durumda da Union Jack'in ayırt edici kırmızı, beyaz ve mavi ikonografisiyle dikkat çekerken yeni bir renk cümbüşünü gözler önüne ser.
Lütfen dikkat: En iyi oyun deneyimi için ayrıca satılan Train Sim World 6: Riviera Line'a ve/veya ECML: Peterborough - Doncaster'a sahip olmanı öneririz.