Kom tilbage på skinnerne med Great Western Railway, og besøg Train Sim Worlds første britiske rute med den komplet fornyede gratis opdatering af Great Western Express! Genoplev ruten som du aldrig har set den før med nye og forbedrede landskaber, moderne TSW-funktioner, togopgraderinger og meget mere – leveret til dig af Grump Dog Games.
Du kører ud af London og kører stik vest med god fart – Great Western Main Line er den centrale korridor mellem hovedstaden, Thames Valley og ud i de fjerne egne af West Country og Wales. Great Western Railway, konstrueret af Isambard Kingdom Brunel, lagde grundlaget for hvad der blev en af Storbritanniens travleste jernbanelinjer.
I Train Sim World: Great Western Express genskabes den pendlerdominerede strækning af GWML mellem London Paddington og Reading i en æra under forandring i midten af 2010'erne med halvt oprejste portalkraner og massevis af Crossrail-konstruktionsområder. Sørg for at pendlere kommer hurtigt ombord i den allestedsnærværende Class 166 Networker Turbos, stadig drevet af dieseltrækkraft, eller sæt fart på den ikoniske HST.
Og nu har det længe ventede Remaster-projekt fra Grump Dog Games givet den ældste britiske rute i TSW en ultimativ ansigtsopløftning. Som del af denne gratis opdatering er selve ruten blevet fornyet fra puffer til puffer, herunder ombyggede landskaber for Southall-depotet, Ealing Broadway, Paddington-postperron og opdateringer, der byder på den nyeste volumetriske himmel samt sporskygger, overfladematerialer, vegetation og meget mere. Et fornyet lydlandskab genopliver atmosfæren, herunder tilføjelse af hørbare passagermeddelelser.
Opdateringer til 166 og HST tilføjer forbedret bevægelsessløring af hjul, hørbare meddelelser ombord, forbedringer af lyd, materialer og tekstur, og selvfølgelig tilføjelsen af almindelig blå bemaling for ekstra variation. HST får også Guard Mode-funktionalitet og har ydre effekter for Mk3's klassiske skyllende toiletter og nye interaktive elementer som baglygter, der kan tilføjes. Derudover kan 166'eren også køres i formationer med to vogne såvel som den originale formation med tre vogne. Class 66 og vognene er blevet opdateret til deres nyeste standarder i forhold til udseende på de nyere TSW-ruter.
Få det meste ud af remasteren med den helt nye 2017-køreplan, som har en fuld operativ GWR-køreplan – som repræsenterer en væsentlig opgradering af originalen – plus et større udvalg af godstjenester, tonsvis af unikke bevægelser og med AI-adgang til forskelligt indhold, som er blevet udgivet af selve GWE. Oplev den travle kørsel ind til Paddington som aldrig før!
Samlet set tilbyder den nye GWE-køreplan med alle dens funktioner over 1300 spilbare linjer.