Wróć na tory Great Western Railway i ponownie odwiedź pierwszą w historii Train Sim World trasę w Wielkiej Brytanii dzięki całkowicie odnowionej bezpłatnej aktualizacji Great Western Express! Doświadcz ponownie trasy w zupełnie nowym wydaniu, z nową i ulepszoną scenerią, nowoczesnymi funkcjami TSW, ulepszeniami pociągów i nie tylko, stworzonymi przez Grump Dog Games.
Train Sim World: Great Western Express przedstawia Great Western Express pomiędzy London Paddington i Reading w połowie lat 2010., z na wpół wzniesionymi bramownicami OHLE i placami budowy Crossrail. Przewoź pasażerów na pokładzie pociągów Class 166 Networker Turbo lub mknij po torach za sterami kultowego HST.
A teraz długo oczekiwany projekt Remaster od Grump Dog Games odświeżył najstarszą brytyjską trasę w TSW! W ramach tej bezpłatnej aktualizacji cała trasa została przebudowana, włącznie z przebudowaną scenerią zajezdni Southall, Ealing Broadway, platformami pocztowymi Paddington, zaktualizowanymi efektami wolumetrycznymi nieba, a także cieniami torów, materiałów gruntowych, liści i innych. Odnowione udźwiękowienie ożywia atmosferę – dodano między innymi słyszalne komunikaty dla pasażerów.
Aktualizacje przewidziane dla 166 i HST uwzględniają komunikaty głosowe, ulepszenia dźwięków i tekstur, a także, dla urozmaicenia, niebieskie barwy pociągów! HST ma również funkcję trybu strażnika i efekty zewnętrzne dla klasycznych toalet spłukujących Mk3 oraz nowe interaktywne elementy, takie jak umieszczane tylne światła. 166 można teraz prowadzić również w formacjach 2-wagonowych, a także w oryginalnych 3-wagonowych. Class 66 wraz z wagonami doczekała się aktualizacji, by odwzorowywać najnowsze standardy.
Wykorzystaj w pełni tę odświeżoną wersję z nowym rozkładem jazdy z 2017 roku, uwzględniającą pełny rozkład GWR – znaczne ulepszenie w stosunku do oryginalnego rozkładu – a także więcej połączeń towarowych i masę unikalnych przejazdów i SI odblokowanych poprzez zawartość wydaną od czasu premiery GWE. Staw czoła ruchliwej trasie dojazdowej do Paddington jak nigdy wcześniej!
W sumie nowy rozkład jazdy GWE ze wszystkimi jego warstwami zawiera ponad 1300 grywalnych połączeń!