Great Western Railway raylarına geri dön ve Train Sim World'ün ilk Birleşik Krallık rotasını, Great Western Express için tamamen elden geçirilmiş bu ücretsiz güncelleme ile yeniden ziyaret et! Grump Dog Games'in imzasını taşıyan bu sürümle yeni ve geliştirilmiş çevre, modern TSW özellikleri, tren yükseltmeleri ve çok daha fazlasıyla rotayı bambaşka bir şekilde deneyimle.
Londra'dan çıkıp yüksek hızla batıya doğru ilerleyen Great Western Main Line, Başkent ile Thames Valley'i ve oradan Batı Bölgesi ile Galler'in uzak noktalarını birbirine bağlayan kilit bir koridordur. Isambard Kingdom Brunel tarafından tasarlanan Great Western Railway, Britanya'nın en yoğun demiryollarından birine dönüşecek yapının temellerini atmıştır.
Train Sim World'de Great Western Express, 2010'ların ortasında dönüşümlerin belirgin yaşandığı bir zamanda London Paddington ve Reading arasındaki, ağırlıklı olarak banliyö seferlerinin yapıldığı GWML kesimini yeniden canlandırıyor; bu hat yarı kurulmuş OHLE (katener) portalları ve Crossrail inşaat sahaları her yerde göze çarpıyor. Dizel çekiş hâlâ başroldeyken, her yerde görülen Class 166 Networker Turbo'larla işe giden yolcuları aceleyle trene bindir ya da ikonik HST ile hız yap.
Ve şimdi, Grump Dog Games'in uzun zamandır beklenen Remaster projesi, TSW'nin en eski Birleşik Krallık rotasına kapsamlı bir makyaj yapıyor! Bu ücretsiz güncellemenin parçası olarak rota baştan sona elden geçirildi; Southall depo sahası, Ealing Broadway, Paddington posta peronu için yeniden inşa edilmiş çevre düzenlemeleri; en yeni hacimsel gökyüzü tasarımları, ray gölgeleri, zemin malzemeleri, bitki örtüsü ve daha fazlası eklendi. Yenilenen ses peyzajı, duyulabilir yolcu anonslarının eklenmesiyle atmosfere canlılık katıyor.
Class 166 ve HST güncellemeleri; geliştirilmiş tekerlek hareket bulanıklığı, tren içi duyulabilir anonslar, ses iyileştirmeleri, malzeme ve doku geliştirmeleri ve çeşitlilik için düz mavi kaplamaların eklenmesini içeriyor. HST artık bekçi modu (guard mode) işlevine sahip; Mk3'lerin klasik sifonlu tuvaletleri için dış efektler ve yerleştirilebilir kuyruk lambaları gibi yeni etkileşimli öğeler de eklendi. 166 artık orijinal 3 vagonlu dizilimin yanı sıra 2 vagonlu dizilimlerde de sürülebiliyor. Class 66 ve vagonlar, daha yeni TSW rotalarında görüldüğü üzere en güncel standartlara yükseltildi.
Tamamen yeni 2017 dönemi zaman çizelgesiyle remaster sürümünden en iyi şekilde yararlan. Bu çizelge, orijinale kıyasla büyük bir yükseltme sunan tam GWR çalışma zaman çizelgesini, daha geniş bir yük treni yelpazesini ve GWE'den bu yana yayımlanan çeşitli içeriklerle açılan çok sayıda benzersiz hareket ve yapay zekâ trafiğini içerir. Paddington'a yaklaşırkenki yoğunluğu daha önce hiç olmadığı gibi deneyimle!
Yeni GWE zaman çizelgesi, tüm katmanlarıyla toplamda 1300+ oynanabilir sefer sunuyor!