Fra 1976 til 2025 dominerede det legendariske højhastighedstog, og i sine sidste år havde de særlige designs, da de blev udfaset fra hovedlinjedrift. I Train Sim World kan du genopleve højhastighedstogenes sidste dage i England med GWR HST Farewell Pack fra Grump Dog Games!
Højhastighedstoget er en ægte veteran på skinnerne, fra sit markante design og rekordbrydende hastigheder til sine millioner af kørte kilometer i tjeneste. Efter næsten 50 års tjeneste er tiden i England dog slut, og tog som Class 802 har taget over.
I Train Sim World 6 fejrer Grump Dog Games' GWR HST Farewell Pack højhastighedstogene og føjer ekstra gameplay til Great Western Express Remastered og Riviera Line – vær med til lanceringen af 43093 ved Old Oak Commons åbne stationsdag, vær den første lokomotivfører, der kører 43002 til Paddington for første gang, og vælg selv, hvilke af de sidste afgange fra London du vil køre.
I West Country kan du køre ekstra afgange for at støtte det lokale flyshow, hjælpe et strandet tog i nød og genskabe den allersidste opvisning af højhastighedstoge i Plymouth før den sidste afgang.
Bemærk: For den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 6: Great Western Express Remastered og/eller Riviera Line, som kan købes separat.