W latach 1976–2025 słynny pociąg dużych prędkości (HST) królował w regionie zachodnim, kursując od stolicy aż po wybrzeże, a pod koniec swojej służby, po wycofaniu z tras głównych, realizował specjalne połączenia wzdłuż angielskiej Riwiery. Poczuj klimat ostatnich dni pociągów HST w Anglii dzięki pakietowi GWR HST Farewell Pack od Grump Dog Games w grze Train Sim World!
HST to prawdziwy weteran kolei – od charakterystycznej konstrukcji, przez rekordowe prędkości, aż po miliony przejechanych kilometrów. Po prawie 50 latach eksploatacji ich czas w Anglii dobiegł jednak końca, a ich miejsce zajęły takie modele jak seria 802.
W grze Train Sim World 6 pakiet GWR HST Farewell Pack od Grump Dog Games stanowi hołd dla pociągów dużych prędkości i wzbogaca rozgrywkę w trybach Great Western Express Remastered oraz Riviera Line; weź udział w odsłonięciu lokomotywy 43093 podczas dnia otwartego zajezdni w Old Oak Common, zostań pierwszym maszynistą, który po raz pierwszy wjedzie lokomotywą 43002 do Paddington, i wybierz, który z ostatnich odjazdów z Londynu chcesz poprowadzić.
Zajmij się ruchem kolejowym w regionie West Country: zapewnij dodatkowe połączenia w ramach lokalnych pokazów lotniczych, pomóż pociągowi, który utknął na torach, oraz odtwórz ostatni pokaz pociągów HST w Plymouth przed ich ostatecznym wycofaniem z eksploatacji.
Uwaga: aby w pełni cieszyć się grą, zalecamy zakup dodatków Train Sim World 6: Great Western Express Remastered i/lub Riviera Line, które są dostępne do nabycia osobno.