1976'dan 2025'e uzanan dönemde meşhur HST sahnedeydi. Ömrünün son demlerinde ana hat hizmetine veda ederken özel şemalarında dolaştı. Train Sim World'de, Grump Dog Games'in GWR HST Farewell Pack'iyle HST'lerin İngiltere'deki vedasına tanıklık et!
HST ikonik tasarımından rekor hızlarına ve hizmette geride bıraktığı milyonlarca mile uzanan geçmişiyle rayların gerçek bir emektarıdır. Neredeyse yarım asır hizmet verdikten sonra İngiltere'deki macerası sona erdi ve yerini Class 802 gibi trenler devraldı.
Train Sim World 6'da, Grump Dog Games'in GWR HST Farewell Pack'i High Speed Train'i selamlıyor ve Great Western Express Remastered ile Riviera Line boyunca ek oynanış içerikleri sunuyor. Old Oak Common açık depo sahası gününde 43093'ün görücüye çıkışına katıl, 43002'yi ilk kez Paddington'a götüren makinist ol ve Londra'dan kalkan son seferlerden hangisini süreceğine bizzat karar ver.
West Country bölgesinde yerel Airshow'a destek amacıyla ek tren seferleri işlet, mahsur kalmış bir trene yardım et ve son kalkış öncesinde Plymouth'ta gerçekleştirilen en son HST sunumunu yeniden sahnele.
Lütfen dikkat: En iyi oyun deneyimi için ayrıca satılan Train Sim World 6: Great Western Express Remastered ve/veya Riviera Line'a sahip olmanı öneririz.