Train Sim World 6: Harlem Line: Grand Central Terminal - North White Plains
Oplev en travl korridor i hjertet af Manhattan! Kør moderne og klassisk udstyr, mens du transporterer pendlere ind og ud af den legendariske Grand Central Terminal; kør dem ned ad den tætpakkede Park Avenue, over Harlem River og ud i New Yorks forstæder med Train Sim World 2: Harlem Line.