Train Sim World 6: Harlem Line: Grand Central Terminal - North White Plains
Pilih cara anda mahu bermain; kendalikan kereta api, ikut sebagai penumpang, lengkapkan tugasan laluan, atau pilih titik pandang dan saksikan aksi berlaku. Cipta pengalaman anda sendiri dengan Scenario Planner dan Livery Designer serta berkongsi hasilnya dalam Creators Club. Apa sahaja pilihan anda, terdapat banyak yang boleh dilihat dan dialami dalam Train Sim World 2: Harlem Line.