Train Sim World 6: Harlem Line: Grand Central Terminal - North White Plains
Manhattan'ın kalbindeki yoğun bir hattı deneyimle! Yolcuları ikonik Grand Central Terminaline getirip götürürken modern ve klasik ekipmanları kullan; Train Sim World 2: Harlem Line ile yolcuları yoğun Park Avenue'dan geçirip Harlem Nehri üzerinden New York banliyölerine doğru hızlı bir şekilde taşı.