Obsługuj regionalne przewozy pasażerskie i towarowe w północnych Niemczech, łącząc drugie co do wielkości miasto kraju z miastami podmiejskimi Schleswig-Holstein w Train Sim World 2: Hauptstrecke Hamburg – Lübeck.