Train Sim World 2: Hauptstrecke München - Augsburg ile Bavyera'yı bir uçtan bir uca kat edip modern hayatın getirdiği günlük koşuşturmayı deneyimle. İşlek bir hat olan München - Augsburg üzerindeki Inter-City Express ve S-Bahn hizmetlerini yürütmek senin görevin.