Train Sim World 2: Hauptstrecke Rhein-Ruhr ile modern ve meşhur demiryolu işletmesinin içinden hareketli bölgesel ve banliyö seferleri düzenleme deneyimi yaşa. Trenlerini bugünkü halini yansıtan bir demiryolu ağı üzerinde sür.