Disse vogne blev oprindeligt bygget som JMA-vogne i 1995, og i 2009 blev klassificeringen ændret til HKA for at markere deres skift fra at være kulvogne til grusvogne.
Hele flåden af HKA-vogne bruges til grustransport af DB Cargo UK, og mange af dem kører i de relevante røde DB-bemalinger. Men en tredjedel af vognene har stadig de vejrbidte farver fra deres oprindelige og for længst nedlagte ejer, National Power.
Disse vogne kan bruges sammen med Class 66 fra WCML eller med enhver anden Class 66, som du ejer, ved hjælp af Free Roam og Formation Designer.