Train Sim World 6: HKA Bogie Hopper Wagon Pack (UK Pek Permainan)
Asalnya dibina sebagai gerabak JMA pada tahun 1995, klasifikasinya ditukar kepada HKA pada tahun 2009 apabila penggunaannya berubah daripada gerabak arang batu kepada gerabak agregat.
Seluruh armada HKA dikendalikan dalam aliran agregat DB Cargo UK, dan kebanyakannya dicat dengan warna merah DB yang sepadan. Namun, kira-kira satu pertiga daripada gerabak masih mengekalkan warna lusuh National Power, pemilik asalnya yang kini sudah lama pupus.
Gerabak ini boleh digunakan bersama Class 66 dari WCML, atau dengan mana-mana Class 66 lain yang anda miliki, menggunakan Free Roam dan Formation Designer.