Train Sim World 6: HKA Bogie Hopper Wagon Pack (Gameplay Pack UK)
Z chwilą ich debiutu w 1995 roku wagony te określano jako JMA, lecz kiedy przewożony przez nie węgiel zastąpiło kruszywo, w 2009 roku przeklasyfikowano je na HKA.
Wszystkie wagony HKA wykorzystywane są do przewozu kruszywa pod sztandarem przewoźnika DB Cargo UK. Choć wiele z nich zdobią czerwone barwy DB, aż jedna trzecia wagonów wciąż ma na sobie wysłużone malowanie National Power, ich początkowego i dawno już nieistniejącego właściciela.
Tryb swobodnej jazdy (Free Roam) i projektant formacji (Formation Designer) pozwalają zestawiać te wagony z lokomotywą Class 66 z linii WCML oraz każdą inną posiadaną maszyną tego typu.