Poznaj zapierający dech w piersiach cud innowacji kolejowych – weterana metra londyńskiego, który został odkrywcą Solent. W dodatku Island Line 2022: BR Class 484 do gry Train Sim World 2 firmy Rivet Games będziesz obsługiwać połączenia na Isle of Wight!