Lütfen dikkat: Bu eklentiyi oynayabilmek için Train Sim World 2: Isle of Wight gerekli DEĞİLDİR. Island Line 2022: BR Class 484 EMU ek paketi, rotanın kendi modernleştirilmiş sürümüyle beraber gelir.