Det er dit job at køre de verdensberømte TGV-afgange gennem det fantastiske terræn i Sydfrankrig med en svimlende hastighed på 320 km/t. Håndtér kompleksiteten i at overholde køreplanen, vær opmærksom på TVM430-signalsystemet, alt imens du kører op og ned gennem det rutsjebanelignende landskab.