Twoim zadaniem jest obsługiwać światowej sławy połączenia TGV na niesamowitym obszarze południowej Francji przy ekscytującej prędkości 320 km/h. Zarządzaj zawiłościami przestrzegania rozkładu jazdy, zwracając uwagę na system sygnalizacji TVM430 i pędząc przez przypominające kolejkę górską tereny.