Tag mod bjergene med togene på strækningen Liberec - Stará Paka fra Vector Simulations! Fra de unikke betjeningselementer i Class 843 til det ikoniske "Brille"-førerhus i Class 750 kan du håndtere både passager- og godstrafik på en travl og udfordrende enkeltsporet bjergstrækning i Train Sim Worlds første tjekkiske rute.
Ruten, der i dag snor sig fra Liberec til Stará Paka, blev bygget i 1850'erne som en del af forbindelsen fra Tyskland til Pardubice. Anlagt primært for at transportere gods - især for at støtte den lukrative kulindustri - blev det ubarmhjertige terræn overvundet af jernbanebyggere fra både ind- og udland med erfaring i komplicerede jernbanestrækninger.
Kør en række forskellige passagertog med Class 843, en dieseldrevet motorvogn, der også kan trække personvogne for ekstra kapacitet. Det moderne førerhus har avancerede startprocedurer og interaktiv radiofunktionalitet samt en fartpilot, der gør det let at håndtere det kuperede terræn. I skarp kontrast kan du gøre dig klar til en travl vagt med Class 750, et klassisk diesellokomotiv med et ikonisk design - nyd den praktiske kørsel, mens du kører op og ned ad strækningen og holder de lokale industrier i gang.
Tag kontrollen over en mere velkendt regulator ombord på DB BR 642 fra Maintalbahn (fås separat), som giver ekstra passagertjenester.