Pędź ku wzgórzom na pokładzie nowych pociągów – trasa Liberec – Stará Paka od Vector Simulations! Od unikatowego sterowania lokomotywy serii 843 aż po kultowe „gogle” kabiny maszynisty w serii 750 – zmierz się z kursami pasażerskimi i towarowymi na równie ruchliwej, co zdradliwej jednotorowej trasie po przełęczy górskiej w pierwszej umiejscowionej w Czechach mapie Train Sim World.
Trasa, która dziś prowadzi z Liberca do Starej Paki, powstała w latach 50. XIX wieku jako fragment połączenia Pardubic z Niemcami. Impulsem do jej skonstruowania była przede wszystkim potrzeba przewozu ładunków – zwłaszcza wsparcia w tym zakresie lukratywnego przemysłu węglowego. Zespół inżynierów – zarówno miejscowych, jak i pochodzących z innych, bardziej doświadczonych w zakresie rozwiązań dla wymagających tras kolejowych krajów – wspólnymi siłami ujarzmił trudny teren.
Przewoź pasażerów różnymi kursami na pokładzie spalinowego wagonu silnikowego serii 843, do którego, dla zapewnienia dodatkowej przepustowości, można dopinać wagony doczepne – nowoczesny pojazd oznacza złożone procedury rozruchowe i posiada funkcję interaktywnego radia, a zainstalowany w nim tempomat ułatwia poruszanie się po pofałdowanym terenie. Możesz też zrobić coś zupełnie odmiennego i przygotować się do pracowitej zmiany na pokładzie klasycznej dieslowskiej lokomotywy serii 750, która słynie ze swojego nietypowego wyglądu. Poczuj prawdziwego ducha kolejarskiej pracy, kursując w tę i z powrotem w służbie lokalnego przemysłu.
Obejmij lepiej znane stery – wskocz na pokład DB BR 642, lokomotywy przeniesionej wprost z Maintalbahn (dostępna osobno), która pozwoli zaoferować dodatkowe kursy pasażerskie.
Dodatkowa warstwa rozkładu jazdy, dodająca grywalne połączenia BR 642 DMU z Maintalbahn (dostępne osobno)